شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

آتلیه عکاسی کودک کفشدوزک

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

خدمات ارئه شده در آتلیه کودک کفشدوزک

شما می توانید عکس های انتخابی خود را از حدود ۴۰۰ فریم عکس انتخاب و اقدام به چاپ نمایید ، خدمات چاپ عکس در آتلیه کودک و نوزاد کفشدوزک با بالاترین کیفیت و توسط بروزترین دستگاه های چاپ و در اسرع وقت در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد . استودیو عکس کودک کفشدوزک محدودیتی در انتخاب تعداد و سایز ندارد این امکان جهت جلب رضایت هر چه بیشتر شما محیا گردیده .علاوه بر چاپ عکس ها وانتخاب فریم مناسب می توانید ازکودکان یانوزادانتان آلبوم دیجیتال-ژورنال تهیه کنید. چاپ برروی کاغذهای ابریشمی با تراکم بسیار بالا و با بالاترین DPI چاپی ، امکان انتخاب نوع پوشش چاپی بصورت : متالیک – براق یا مات ، طراحی های ویژه و عکاسی اختصاصی جهت چاپ ژورنال و استفاده از استیج های ویژه جهت بالا بردن کیفیت خروجی ، امکان انتخاب سایز ژورنال در ۴ قطع مختلف و امکان سفارش قطع بصورت اختصاصی .تنها بخشی از خدمات ارائه شده اتلیه کودک به مشتریان خود می باشد .آتلیه کودک ونوزاد کفشدوزک با داشتن سابقه ای حرفه ای در امر عکاسی کودک ،عکاسی کودک ونوزاد با اجرای تم تولد ،عکاسی مناسبتی ،عکاسی مدلینگ کودک،عکاسی با دکور مناسبتی وبسیاری دیگر می کوشد بهترین ها را به شما ارائه دهد. آتلیه کودک ونوزاد کفشدوزک سعی دارد تا باهمراهی همیشگی شما وباتکیه برعکاسان حرفه ای خود به جایگاه بهترین آتلیه کودک درتهران برسد .برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آتلیه عکاسی وخواندن مقالات مختلف در زمینه عکاسی کودک به وب سایت زیر مراجعه نمایید

www.photokafshdoozak.com

رزرو آنلاین آتلیه تخصصی کودک کفشدوزک

اتلیه کودک کفشدوزک به عنوان بهترین آتلیه کودک در تهران، جهت ارایه خدمات مناسب به عزیزان، مراجعه با هماهنگی و رزرو آنلاین را در نظر گرفته است. آتلیه کودک و نوزاد کفشدوزک در تلاش است بهترین امکانات را برای ثبت لحظه های ناب فرزندان شما فراهم آورد. مراجعه کنندگان در زمان ثبت رزرو و حضور در استودیو موافقت خود را با قوانین سایت اعلام می دارند و لذا هر کاربر موظف است قبل از اقدام به تعیین وقت و حضور در استودیو، قوانین و نکات مندرج در سامانه رزرواسیون آتلیه عکاسی کودک و نوزاد کفشدوزک را مطالعه کند.همواره سعی ما براین است تا با تکیه بر تجربه خود وداشتن عکاسان حرفه ای در زمینه عکاسی کودک ،عکاسی کودک ونوزاد ،عکاسی بارداری بهترین ها را به شما همراهان همیشگی ارائه نماییم.برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد نحوه چگونگی رزرو آنلاین عکاسی در آتلیه کودک به صفحه رزرو آنلاین آتلیه کودک ونوزاد کفشدوزک مراجعه نمایید.

آشنایی با آتلیه عکاسی کودک کفشدوزک و برگزاری مسابقات آنلاین

آتلیه عکاسی کودک ونوزاد کفشدوزک یکی از بهترین آتلیه ها باسال ها تجربه به همراه کادری حرفه ای همواره می کوشد تا بهترین ها را به مشتریان خود ارائه دهد.درآتلیه عکاسی کفشدوزک علاوه برعکاسی کودک از نوزاد تان نیز می توانید عکس هایی زیبا ثبت نمایید.عکاسی دوران بارداری ،عکاسی با تم تولد وعکاسی مناسبتی دیگر خدمات آتلیه کفشدوزک می باشد.اگرقصد یافتن بهترین آتلیه نوزاد در شمال یا غرب تهران را دارید آتلیه عکاسی تخصصی کفشدوزک می تواند یکی از انتخاب های شما باشد .ما با ارائه محیطی شاد وبا تکیه برعکاسان مجرب وحرفه ای خود عکس هایی زیبا از کودکان یا نوزادانتان ثبت میکنیم .دراتلیه کودک کفشدوزک از عکاسی نوزاد 4 ماهه گرفته تا عکاسی کودک یک سال به بالا همه وهمه با بهترین دکورهای مناسبتی وتم های تولد ومناسبت های ویژه به انتخاب خودتان عکاسی می شود .مشتریان پس از مراجعه به آتلیه وپس از عکاسی میتوانند درمسابقه آنلاین ماهانه کفشدوزک که در وب سایت تخصصی عکاسی کودک و نوزاد برگزار می شود شرکت نمایند. مشتریان محترم آتلیه می توانند عکس های خود را درصفحه تخصصی اتلیه کفشدوزک به اشتراک بگزارند،وبه مشتریانی که بیشترین لایک را توسط بازدید کنندگان دریافت کرده باشند جوایزی اهدا می شود .برای دیدن نمونه کارهای عکاسی کودک ،عکاسی بارداری و...می توانید به سایت تخصصی عکاسی کفشدوزک به آدرس ذیل مراجعه نمایید

www.photokafshdoozak.com

اشتباهات رایج در عکاسی

در حرفه عکاسی به خصوص عکاسی کودک اشتباهات زیادی وجود دارد که نباید مرتکب شوید، قطعا زمانی که شما به یک آتلیه کودک مراجعه می کنید امکان اینکه اشتباهی رخ دهد بسیار کم خواهد بود، مواردی که به آن اشاره می کنیم برای کسانی است که آشنایی زیادی با عکاسی ندارند. به این نکته توجه داشته باشید تا زمانی که اشتباه نکنید عکاس ماهری نخواهید شد پس دوربین را بدست بگیرید و آماده کار شوید.رعایت نکات ذیل می تواند به شما برای حرفه ای شدن در عکاسی کمک کند:

رنگ هایی که بیش از حد اشباع هستند ،شارپ نبودن عکس ها،کامپوزیشن(ترکیب بندی)،فاصله زیاد،کج کردن دوربین،عکاسی کودک وعکاسی زیاد برای خواندن مقالات بیشتر در زمینه عکاسی به وب سایت تخصصی آتلیه کودک قسمت مقالات آتلیه کودک مراجعه نمایید

مهمترین نکات عکاسی پرتره از کودک

یکی از لذت های زندگی عکاسی از نوزادان و کودکان است، یکی از زیباترین مدل های عکاسی، پرتره است. عکاسی پرتره شاید در نگاه اول کار ساده ای نباشد و نیاز به دوربین حرفه ای و... باشد آتلیه کفشدوزک نکاتی را برای عکاسی پرتره از کودکان در اینجا ذکر می کند که به شما کمک خواهد کرد اما اگر به دنبال روشی ساده و بدون دردسر هستید حتما به یک آتلیه تخصصی کودک مراجعه کنید.


· اولین قدم در عکاسی کودک این است که زمان را از دست ندهید زیرا کودکان دائما در حال حرکت و جنب و جوش هستند باید تعداد زیادی عکس را ثبت کنید تا یک عکس خوب داشته باشید، نباید منتظر زمانی باشید که برای شما ژست بگیرند. از حالت عکاسی متوالی (continuous shooting) در دوربین خود استفاده کنید تا بتوانید در چند ثانیه بین ۲ تا ۵ عکس داشته باشید.

· برای انجام بهترین عکاسی کودک، در طول روز و با نور طبیعی عکاسی کنید. نور روز به پوست کودک حالتی از نرمی خواهد داد. در صورت امکان از نور پنجره ها استفاده کنید و از تابش مستقیم نور خورشید اجتناب کنید زیرا باعث ایجاد سایه در عکس خواهد شد

· برای عکاسی کودک در حالات مختلف شما باید سریع عمل کنید پس سرعت شاتر را بالا برده و روی (1/500 یا بیشتر) تنظیم کنید و برای ایجاد پس زمینه مات از دیافراگم باز (f/1.8-f/4) استفاده کنید.

· عکس های سیاه و سفید، کلاسیک برای عکاسی از کودکان گزینه مناسبی است. حالت عکاسی دوربین را به تقدم دیافراگم (AV) تغییر دهید و یک دیافراگم باز برای خلق پس زمینه ای نرم و مات انتخاب کنید. از نور سنجی نقطه ای بر روی چهره کودک استفاده کنید. وقتی سیاه و سفید عکس می گیرید به کنتراست (تفاوت بین روشن و تاریک) توجه کنید. پس زمینه سیاه و سفید بیشترین گیرایی و هم چنین کنتراست در نورپردازی به عکس یک فضای دراماتیک و رویایی می دهد.

· در عکاسی از کودکان باید سریع عمل کنید. پس سرعت شاتر بالا و یا ایزوهای بالا را انتخاب کنید. هیچ چیز بدتر از این نیست که یک لحظه ی عالی را عکاسی کنید که به دلیل سرعت پایین شاتر محو و تار ثبت شود. در نور خوب روز شما باید از سرعت شاترs 1/500 استفاده کنید. همچنین اندازه های دیافراگم F/5.6 و بازتر هم به طور تجربی خوب هستند که عکس های واضح و شارپی می دهند و نیاز به کم کردن سرعت شاتر نیست.

با توجه به مواردی که ذکر شد کودکان سوژه های خیلی سختی برای عکاسی هستند و برای اینکه زیباترین لحظه ها را ثبت کنید باید صبور باشید. آتلیه کودک کفشدوزک برای ثبت بهترین لحظات فرزندان شما آتلیه تخصصی نوزاد و کودک خود را مجهز به مدرن ترین تجهیزات عکاسی کرده تا بهترین دوران زندگی آنها را به ثبت رساند

عکاسی از کودکان خجالتی

بسیاری از کودکانی که به آتلیه کودک مراجعه می کنند بسیار اجتماعی هستند و رفتار صمیمانه ای دارند به راحتی می توان با آنها ارتباط برقرار کرد. اما گروهی از کودکان نیز هستند که علاقه ای به برقراری ارتباط با دیگران ندارند و از اینکه دوربین شما او را زیر نظر داشته باشد احساس رضایت نمی کند. به هر حال این هنر کادر اتلیه کودک است که بتوانند با این بچه ها رابطه خوبی برقرار کنند.



خودتان را معرفی کنید

اگر برای اولین بار کودک را ملاقات می کنید، به او بگویید چه کسی هستید و چه کاری می خواهید انجام دهید. پیشنهاد من این است: بیش از حد بر عکاسی تمرکز نکنید. در عوض، بر تمام لذت و سرگرمی که خواهید داشت و فعالیت هایی که با هم انجام خواهید داد، تمرکز کنید.

به او کمی آزادی عمل بدهید

زمانی که می خواهید از یک کودک خجالتی عکاسی کنید بهتر است در اوایل عکاسی از لنز بلند استفاده کنید تا کار خود را با فاصله شروع کنید و کم کم به کودک نزدیک شوید.

علاقه نشان دهید

زمانی که کودکان علاقه و احترام واقعی شما را ببینند کاملا آن را درک خواهند کرد و به راحتی با شما ارتباط برقرار خواهند کرد

از خود واقعی کودک عکاسی کنید

برخی از کودکان زمانی که برای اولین بار وارد یک جمع می شوند بسیار خجالتی هستند اما علاوه بر این کودکان گروهی به صورت ذاتی درونگرا هستند و اهل شیطنت نیستند اجازه دهید آنها همین رفتارشان را حفظ کنند و با ژست های آرامی که دارند لحظه هایشان را ثبت کنید.

زمانی که شما مشتاق رفاقت و دوستی با کودکان باشید حتما رابطه خوبی با آنها برقرار خواهید کرد، شما باید علاوه بر تجهیزات و امکاناتی که در آتلیه دارید از والدین کودک بخواهید وسایلی را که کودک با آنها احساس رضایت دارد به همراه داشته باشند وجود این اشیا برای کودک قوت قلب خوبی خواهد بود

آتلیه تخصصی کودک و نوزاد کفشدوزک با سالها تجربه در زمینه عکاسی کودک و عکاسی نوزاد زمینه را برای ثبت تصاویر کودک شما فراهم آورده تا بهترین یادگار این دوران را برای او حفظ کنید

برگرفته از: digital-photography-school

زیباترین عکس های تولد، در آتلیه تخصصی کودک

یک آتلیه کودک موفق بهترین عکس های مناسبتی زیبایی با تم های خاص را حتما در گالری خود بایگانی کرده تا شما با دیدن آنها بهترین روززندگی فرزندتان را هرسال ثبت کنید.

فرآیند عکاسی شاید از نظر برخی افراد کار پیچیده‌ای نباشد، اما وقتی به صورت حرفه‌ای به آن نگاه کنید و قرار باشد بهترین شات خود را بزنید کار از حساسیت برخوردار می‌شود. به همین دلیل، برخی خانواده‌ها کار عکاسی کودک را به عکاس‌های حرفه‌ای در آتلیه کودک و نوزاد می‌سپارند.

روز تولد فرزندتان او را برای عکاسی به آتلیه ببرید. این عکس‌ها می‌توانند همراه با کیک و دیگر تزئینات تولد باشند. کودک باید لباس مناسب جشن تولد به تن کند.

بادکنک‌هایی که با گاز هلیوم پر شده‌اند برای شادی بخشیدن به فضای عکس و به هیجان آوردن کودک در زمان عکاسی بسیار کارساز هستند. اگر بادکنک‌هایی را هماهنگ با تم رنگی کیک و لباس کودک تهیه کنید که دیگر عالی است. این بادکنک‌ها را می‌توانید از شیرینی فروشی‌ها، فروشگاه‌های لوازم تولد و میهمانی و اسباب ‌بازی فروشی‌ها تهیه کنید. البته می‌توانید به تعداد سن کودک بادکنک رنگی بگیرید.

اگر با روند عکس های مناسبتی در آتلیه آشنایی ندارید حتما مقاله عکس تولد در آتلیه چگونه گرفته می‌شود؟ را که توسط آتلیه کودک کفشدوزک آماده شده را مطالعه کنید.

قیمت عکاسی در آتلیه کودک چقدر است؟

عکس هایی که در آتلیه کودک گرفته می شود به صورت کاملا حرفه ای و با به کار گیری تجربه و تخصص گرفته می شود، ولی انتخاب یک آتلیه تخصصی کودک خوب با قیمت مناسب که دارای یک تیم حرفه‌ای، خلاق، مهربان و صبور باشد، اولین قدم برای گرفتن عکس های زیبا از فرزندمان است.

اگر با محدودیت بودجه در عکاسی از کودکان خود مواجه هستید، ابتدا باید هزینه های این کار را برآورد کنید تا در نهایت بتوانید پکیج های خدماتی را انتخاب کنید که مناسب شرایط شما باشند و از لحاظ کیفیت و زیبایی چیزی کم نداشته باشند.

در عکاسی کودک هرگز کیقیت را فدای هزینه نکنید عکس های آتلیه ای که از کودک و نوزاد خود می گیرید، قرار است سالیان دراز در آلبوم بمانند و تداعی گر رشد و قد کشیدن ثمره های زندگی شما باشند. به همین دلیل بهتر است بهترین و باکیفیت ترین عکس ها را از کودک خود بگیرید تا زمانی که کودک بزرگ شد با دیدن عکس های خود لذت ببرد، نه این که آن ها را در گوشه ای از کمد و یا انباری قایم کند.

در آتلیه کودک قیمت ها با توجه به پکیج های انتخابی برای عکاسی از کودک و نوزاد ابتدا بر اساس تعداد عکس های چاپ شده محاسبه می‌شود. سپس سایز عکس ها تعیین کننده بالا و پایین رفتن قیمت پکیج شما است. نیازی نیست تعداد زیادی عکس بزرگ از کودک خود در یک سن و سال خاص داشته باشید، چرا که قرار نیست تمام در و دیوار خانه خود را با این عکس ها پر کنید. مسئله بعدی در تعیین قیمت عکس های آتلیه نوزاد و کودک شاسی هایی است که در برخی از آتلیه ها به عنوان گیفت بر روی پکیج قرار دارد. این شاسی ها در سایزهای مختلف وجود دارند و مشتری می‌تواند با پرداخت هزینه های اضافی هر کدام را که می‌خواهد سفارش دهد. هرچند توصیه می‌کنیم که در خرید شاسی خیلی زیاده روی نکنید و تنها به یک یا دوتا عکس اکتفا نمایید، چرا که قطعاً پس از گذشت سال‌ها فضای کافی برای نگهداری این وسایل نخواهید داشت.

با این تفاسیر آتلیه کودک کفشدوزک می تواند بهترین انتخاب برای ثبت لحظه های ناب کودکی فرزند دلبندتان باشد.

ساخت آتلیه عکاسی در منزل

عکاسی در واقع به معنای ثبت لحظات زندگی است و از هنرهایی است که در میان بسیاری از افراد طرف داران دارد. شاید به دلیل اینکه به صرف داشتن یک دوربین ساده و کامپکت بتوان در حد و اندازه خودمان عکس بگیریم و از این کار لذت ببریم. وجود عکاسی در خانه همراه با وسایل نورپردازی عکاسی یا ساخت وسایل نورپردازی عکاسی چندان کار دشواری نیست. پس اگر هزینه راه اندازی آتلیه عکاسی را ندارید با ما همراه باشید تا آموزش راه اندازی آتلیه برای خلق انواع عکس حتی عکاسی پرتره در خانه را در اختیارتان قرار دهیم.

اگر شما هم از علاقه‌مندان به هنر عکاسی هستید، شاید دلتان بخواهد در گوشه‌ای از خانه خود یک آتلیه برای خود دست و پا کنید و اگر کودکی در خانه دارید و وقت مراجعه به آتلیه عکاسیکودک را ندارید خودتان هر از چند گاهی از آنها عکس بگیرید. شاید دوست داشته باشید از کودک خود که مدام در حال تغییر است عکس بگیرید و مراجعه به آتلیه نوزاد یا آتلیه کودک به نظرتان با توجه به حجم عکس‌هایی که از کودک خود می‌گیرید، منطقی به نظر نرسد.

فتو کفشدوزک

برای راه‌اندازه آتلیه در خانه به چه چیزهایی نیاز دارید؟ این سوالی است که شاید برای هرکسی مطرح شود پاسخ این سوال را آتلیه کودک کفشدوزک در مقاله­ای با عنوان آموزش ساخت آتلیه عکاسی در منزل با تم‌های متفاوت به صورت کامل توضیح داده است.

شما در عین حال به فضایی حدود 2 متری بین سوژه و پس زمینه نیاز دارید تا از ایجاد سایه‌های ناخواسته جلوگیری کنید. اگر چنین فضایی را نتوانستید در نظر بگیرید بهتر است نورها را در ارتفاع بیشتری بگذارید. در عین حال، می‌توانید گاهی نیز به آتلیه‌ها مانند آتلیه کودک کفشدوزک سریبزنید و از کودک خود عکس بگیرید و با تماشای عکس‌ها نکاتی نیز بیاموزید.

عکاسان حوزه عکاسی کودک

همانند بسیاری دیگر از کارها عکاسی نیز به مهارت و تخصص لازم نیاز دارد. برای این که بتوان عکاسی کودک را خوب و با کیفیت انجام داد، باید اصولی را رعایت کرد. رعایت این اصول در نهایت به رسیدن به یک خروجی مناسب و استاندارد منجر می‌شود..

معروف‌ترین عکاس­های کودک در دنیا

عکاسی از کودک و نوزاد امروزه به صورت گرایشی بسیار تخصصی در میان اهل فن شناخته می‌شود و دارای اصول و قواعدی است که هر کسی نمی تواند در پیروی از آنها موفق شود. از بین تمام عکاسان حرفه ای در سراسر دنیا، تنها تعداد بسیار کمی از آنها که ذوق، خلاقیت خاصی داشتند توانستند به نام و شهرتی در عالم عکاسی از کودکان و نوزادان دست پیدا کنند.

عکاسان کودک

عکاسان کودک نیز در گروه های مختلفی قرار می‌گیرند، چرا که هر سنی دارای جاذبه های خاص خود است و ویژگی های منحصر به خود را دارد. به طور مثال، عکاسی از نوزاد یک ماه با یک کودک سه ساله تفاوت هایی عمده در جزئیات دارد. از این رو، این کار نیز متخصصان متفاوتی را می‌طلبد.

فتو کفشدوزک

آن گِدِس Anne Geddes، جانا شیلدز Jana Shields، جانا شیلدز و... از عکاسان مشهور زیادی در زمینه عکاسی از کودک هستند که نام بردن از تک تک آنها خارج از حوصله خواهد بود ولی اگر می خواهید بیشتر با آنها آشنا شوید می توانید مقاله معروف‌ترین عکاسان حوزه عکاسی کودک را بشناسید را که در وب سایت کفشدوزک قرار داده شده را بخوانید.

. مسئله ای که میان تمام عکاسان حرفه‌ای در حوزه کودک و نوزاد مشترک است، استفاده همه آنها از زیبایی های بصری دنیای کودکانه و المان های آن است. این فاکتورها که در اغلب مواقع جذابیت های طبیعی به همراه دارند، شگفتی های بسیاری را در ذهن بینندگان و مخاطبان خلق می‌کنند.

آتلیه کودک و نوزاد کفشدوزک، با بهره گیری از جدیدترین متدهای عکسبرداری کودک و با استفاده از تیم جوان، پویا و خلاق خود، با کیفیت‌ترین و زیباترین عکس های ممکن را از فرشته کوچولوی شما می‌گیرد.

123