عکاسی نوزاد در استدیو یا در محیط زندگی

سه شنبه 16 خرداد 1396
15:50
admin

در عکاسی از نوزادان گاهی با اتفاقات شگفت انگیزی روبرو می شویم. عکاسی نوزاد میتواند در استدیو عکاسی کودک و نوزاد و یا در منزل جایی که نوزاد روزهای خود را در آن می گذراند انجام شود که معمولا انتخاب آن توسط والدین صورت می گیرد که می خواهند عکس هایی با ژست خاص از نوزاد خود داشته باشند یا با حالت هایی عادی و روزمره، اما انتخاب شما هر کدام که باشد باید به دنبال یک آتلیه عکاسی کودک متخصص در زمینه عکاسی کودک و نوزاد باشید تا خاطرات کودکی فرزند دلبندتان را برای شما به یادگار گذارد.

معمولاً استفاده از پتو، حوله، سبد، کلاه، تل های رنگی، گُل و... به زیباتر کردن فضای اطراف نوزاد بسیار کمک می کند که در آتلیه ها بسیار از آنها استفاده می شود معمولا عکاسی نوزاد با در نظر گرفتن زمان شیر خوردن و تعویض لباس حدود 4 تا 5 ساعت به طول می انجامد همچنین برای ادیت و روتوش کردن عکس هم وقت بیشتری صرف می شود در آتلیه تخصصی کودک کفشدوزک محیطی بهداشتی با همه امکانات رفاهی را برای شما و فرزندتان در نظر گرفته تا بهترین عکس ها را در استدیو کفشدوزک برای شما ثبت کند.

عکاسی عادی از نوزاد با حرکات روزمره در خانه محل زندگی با وسایلی که برای نوزاد تهیه شده صورت می گیرد که حس آرامش و عشق کاملا در عکس ها به چشم می خورد این نوع عکس ها معمولا تا سن 6 ماهگی قابل انجام است ولی معمولا تا 20 روزگی به دلیل انعطاف بسیار خوب بدن نوزاد بهترین زمان عکاسی می باشد.

خاطرات عکاسی از یک نوزاد برای همیشه در ذهنِ خانواده اش می ماند به همین دلیل اینکه این عکس ها توسط چه کسی گرفته شود از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آتلیه کودک کفشدوزک یکی از بهترین آتلیه های عکاسی کودک در تهران با کادری مجرب می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد.


[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آتلیه عکاسی کودک کفشدوزک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]