عکاسی از نوزاد و رعایت نکات قابل توجه

چهارشنبه 24 خرداد 1396
14:13
admin

کودکان مهمترین ثروت زندگی هر پدر و مادری هستند که از بدو تولد تمام سعی پدر و مادر برای رشد و شکوفایی فرزندانشان است. یکی از کارهایی که می توان در راستای توجه به کودکان انجام داد و لحظه لحظه رشد و بالیدن آن ها را به وسیله آن ثبت کرد، عکس گرفتن است. عکس ها که ثبت کننده خاطرات زیبا هستند لحظه لحظه زندگی ما و عزیزانمان را به تصویر می کشند. با ثبت لحظات موجودات کوچک زندگیمان می توانیم گزارشی تصویری از دقیقه به دقیقه رشد و بالندگی آن ها داشته باشیم برای عکاسی از نوزادان باید تکنیک هایی را رعایت کنیم تا کیفیت کار پایین نیاید و ثبت لحظه ها با بهترین نتیجه اتفاق بیفتد.

نوزادی یکی از مراحل زندگی است که با اشتیاق و هیجان زیادی برای والدین همراه است. این مرحله که نمایشگر رویش یک جوانه است و پایه های تبلور انسان را در بزرگسالی رقم می زند، یکی از حساس ترین قسمت های زندگی به حساب می آید. والدین نوزاد با شور و اشتیاقی که از اضافه شدن یک فرد به زندگی خود دارند، در صدد می آیند لحظه لحظه رشد او را به تصویر بکشند به همین دلیل آتلیه کودک کفشدوزک در مقاله ای با عنوان نکات طلایی در عکاسی از نوزاد 10 نکته را برای بهترین عکاسی نوزاد پیشنهاد داده که خواندن آن کمک زیادی به موفقیت در عکاسی کودک و نوزاد خواهد کرد.

در این راستا پیشنهاد ما به شما این است که یک آتلیه تخصصی کودک و نوزاد را برای ثبت لحظه های فرزند دلبندتان در نظر بگیرید آتلیه کودک کفشدوزک با بهره گیری از تیم جوان و خلاق عکاسی و طراحی، ضمن رعایت تمام مسائل ایمنی و فنی روز دنیا در جهت عکسبرداری های حرفه ای از کودکان، محیطی شاد و مفرح را برای فرزند شما به وجود آورده و بدین ترتیب عکس هایی با کیفیت، زیبا و خلاقانه را به شما ارائه می کند.


[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آتلیه عکاسی کودک کفشدوزک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]