ساخت آتلیه عکاسی در منزل

پنجشنبه 23 شهريور 1396
11:50
admin

عکاسی در واقع به معنای ثبت لحظات زندگی است و از هنرهایی است که در میان بسیاری از افراد طرف داران دارد. شاید به دلیل اینکه به صرف داشتن یک دوربین ساده و کامپکت بتوان در حد و اندازه خودمان عکس بگیریم و از این کار لذت ببریم. وجود عکاسی در خانه همراه با وسایل نورپردازی عکاسی یا ساخت وسایل نورپردازی عکاسی چندان کار دشواری نیست. پس اگر هزینه راه اندازی آتلیه عکاسی را ندارید با ما همراه باشید تا آموزش راه اندازی آتلیه برای خلق انواع عکس حتی عکاسی پرتره در خانه را در اختیارتان قرار دهیم.

اگر شما هم از علاقه‌مندان به هنر عکاسی هستید، شاید دلتان بخواهد در گوشه‌ای از خانه خود یک آتلیه برای خود دست و پا کنید و اگر کودکی در خانه دارید و وقت مراجعه به آتلیه عکاسیکودک را ندارید خودتان هر از چند گاهی از آنها عکس بگیرید. شاید دوست داشته باشید از کودک خود که مدام در حال تغییر است عکس بگیرید و مراجعه به آتلیه نوزاد یا آتلیه کودک به نظرتان با توجه به حجم عکس‌هایی که از کودک خود می‌گیرید، منطقی به نظر نرسد.

فتو کفشدوزک

برای راه‌اندازه آتلیه در خانه به چه چیزهایی نیاز دارید؟ این سوالی است که شاید برای هرکسی مطرح شود پاسخ این سوال را آتلیه کودک کفشدوزک در مقاله­ای با عنوان آموزش ساخت آتلیه عکاسی در منزل با تم‌های متفاوت به صورت کامل توضیح داده است.

شما در عین حال به فضایی حدود 2 متری بین سوژه و پس زمینه نیاز دارید تا از ایجاد سایه‌های ناخواسته جلوگیری کنید. اگر چنین فضایی را نتوانستید در نظر بگیرید بهتر است نورها را در ارتفاع بیشتری بگذارید. در عین حال، می‌توانید گاهی نیز به آتلیه‌ها مانند آتلیه کودک کفشدوزک سریبزنید و از کودک خود عکس بگیرید و با تماشای عکس‌ها نکاتی نیز بیاموزید.


[ بازدید : 112 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آتلیه عکاسی کودک کفشدوزک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]