برای عکاسی در جشن تولد کودکان به چه نکاتی توجه کنیم؟

چهارشنبه 6 ارديبهشت 1396
13:16
admin

جشن تولد یکی از شیرین ترین خاطرات کودکان است که تنها با تصویربرداری می توان خاطره این روزهای به یادماندنی را برای آنها زنده نگه داشت. بعدها که فرزندان بزرگ می شوند با نگاه کردن به تصویرهای جشن تولد می توانند خاطرات خوب گذشته را مرور کنند. اما والدین هر نوع عکسی را نمی پسندند و تمایل دارند تا عکس ها هنری باشد. برخی عکس های جشن تولد کودک را قاب و در گوشه ای از اتاق آنها نگهداری می کنند. معمولا عکس هایی که در خانه گرفته می شود نمیتواند مانند عکس هایی باشد که در آتلیه عکاسی کودک گرفته می شود.

گرفتن عکس هنری در جشن تولد کودک که سرشار از هیجان و شوق است، کمی دشوار می شود و اغلب والدین نمی توانند بخوبی از کودک خود تصویربرداری کنند. در اینجا تکنیک هایی ذکر می شود که والدین با آنها می توانند به طور حرفه ای از کودک خود عکاسی کنند که در برای عکاسی در جشن تولد کودکان به چه نکاتی توجه کنیم؟ به طور کامل توضیح داده شده است.

داشتن برنامه قبل از جشن

ثبت جزئیات

عکاسی در فضای باز

انتخاب عکاس حرفه ای

تنظیم زاویه و ارتفاع دوربین

توجه به ترکیب بندی عکس ها

توجه به نور

عکاسی از نقطه دید کودک

شما همچنین می توانید با مراجعه به آتلیه تخصصی کودک کفشدوزک و با دردننمونه کارهای آتلیه کفشدوزک این مکان را برای عکاسی از جشن تولد کودکتان انتخاب کنید.


[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آتلیه عکاسی کودک کفشدوزک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]